"Świąteczny Sen" - pokaz na Elizówce.

Wczoraj wieczorem wróciłam z Lublina gdzie, na zaproszenie Rynku Hurtowego Elizówka, prowadziłam w towarzystwie Moniki Szalast bożonarodzeniowy pokaz florystyczny. Był to po pokaz tzw "produktowy". Prace powstawały w większości z produktów (kwiatów i dodatków dekoracyjnych) udostępnionych nam przez sponsorów z rynku Elizówka.
Pokazy to zawsze duże wyzwanie. Stworzenie projektów, zgromadzenie materiałów a na koniec maraton przygotowań. Prace na pokaz muszą być wcześniej dopracowane na tyle, by ich tworzenie na scenie nie zajmowało zbyt dużo czasu. Widzowie są ciekawi użytych technik ale obserwowanie całego procesu powstawania pracy mogłoby być nużące. Dlatego na początku pokazujemy produkty i omawiamy techniki a potem składamy pracę z wcześniej przygotowanych elementów.
Dzięki firmie "Garden" miałyśmy do dyspozycji bombki i świece w fantastycznych kolorach, co urozmaiciło nasze prace i sprawiło nam sporo frajdy :)
Wielkie podziękowania należą się także Pani Profesor Elżbiecie Pogroszewskiej. Jej pomoc w prowadzeniu pokazu była nieoceniona.
Jej ogromna wiedza i urok sprawiły,że pokaz na Elizówce był przemiłym doświadczeniem. Jeszcze raz bardzo dziękuję w imieniu swoim i Moniki Szalast.


Prace na poniższych zdjęciach zostały wykonane w naczyniach "własnej roboty". Jeśli się lepiej przyjrzycie, rozpoznacie szklanki, miskę i talerzyk z Ikei. Dwa elementy sklejałam klejem montażowym. Ciekawe rozwiązanie umożliwiające stworzenie tanim kosztem wyższych naczyń.


Zielona praca w stylu retro. Wykorzystałam frędzle, które od jakiegoś czasu leżały zapomniane w szufladzie. Dałam im drugie życie mocując je za pomocą taśmy dwustronnie klejącej do naczynia na wysokiej nodze. Miejsce łączenia zamaskowałam zieloną aksamitką a na niej zawiesiłam przepiękną srebrną broszkę i gotowe. Wystarczyło dodać świecę i kolka kwiatków, pęd hedery i gotowe.


Złote cacuszko. Niewielka kompozycja z goździka w miseczce na nodze. Złota kopuła umieszczona została na naciętych i włożonych w gąbkę patyczkach z derenia. Dzięki temu nie przygniotła kwiatów a unosiła się nad nimi. Do tego dwa kwiaty anturium mała gałązka storczyka od JMP Flowers no i znowu wspaniała złota broszka w kształcie serca.

CDN...

Komentarze